3 veckor kvar!

Längtar mer för varje dag som går nu! Snart så far vi. Jag och Alexandra. Till mallorca! Magaluf! IiiiiiiiiiiiiI! :) Alexsymdromen har jag börjat få också men den är inte så allvarlig så att då jag cyklar förbi skärgårds så känner jag lukten! Haha!! vi satt uppe till typ 12 och pratade om allt som vi skulle hinna göra och hur vi skulle få blats med allt. Vi räknade ut att vi kommer att ha med oss 14 par skor till 7 dagar! :P hahaa, vi kommer inte få plats, alex ska ha med sig 7 klänningar och jag ska ha med mig 5 klänningar och typ 6 par shorts massor med linnen och massor med annat! :) HAHAHA! nepp nu ska jag gå och bada med min hund! hare bra!

pöss
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0